reklama

Here comes the sun

Konečne článok po dlhej dobe! Dlho nahromadené pocity, okamihy v mojej hlave a srdci. Najvyšší čas nechať ich voľne plávať. Ponoriť sa, nádych, výdych. Za chrbtom nechať bublinky a vstrebávať kyslík prúdiaci bunkami. Proces.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Znovu sa učím vidieť krásu v ľuďoch, v maličkostiach, v slnečných lúčoch.. A čo je asi najťažsie, krásu v sebe. Ide to pomaly, ale viem, že mám čas. Toľko času, koľko potrebujem.

(Hudba: Samantha James-Waves of change)

Od augusta mám stálu brigádu.Síce nie úplne podľa môjho gusta, ale mám dobré kolegyne, a to vyváži mnoho negatív. Je to práca s ľuďmi. "Sto ľudí sto chutí" zažívam pravidelne. A tak vznikajú rôzne situácie, komické aj menej komické. K nim sa určite dostanem v niektorých ďalších článkoch.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S nástupom októbra sa mi začal druhý ročník na výške. Noví profesori, nové predmety, dokonca aj nový systém a miesto výučby. "Nové" prináša opäť len "nové", teším sa.

Veľa čítam, fotím, hltám hudbu a staré filmy :) Vnímam svet všetkými zmyslami. Beh, s ktorým som začala pred troma mesiacmi, som musela v poslednom období vynechať. Hneď ako budem môcť, si určite obujem tenisky a vyrazím na trať. Už tá myšlienka ma dostáva do vytrženia.

Počas leta som spoznávala našu klubovú scénu. Tanec, elektronika, ľudia za gramcami aj pred nimi. Dokopy = namixovaný koktail plný eufórie. Dokonalý energy drink bez vedľajších účinkov. Miešanie podľa svojho gusta, fantázií sa medze nekladú. Čím viac počúvam, tým viac tancujem. Čím viac tancujem, tým viac nechcem prestať. Láska k tejto seanse vo mne nikdy nevymrie. Len sa stupňuje. O tom sa nedá rozprávať, to musíte zažiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo sa týka fotografie, zamerala som sa na portréty. Ešte robím veľa chýb, učím sa. Je to náročnejšie, ako som si myslela. Napriek tomu sa nevzdávam a užívam si to. Túžim po exteriéri a lepšej technike. Verím, že čo má prísť, príde. Keď budem na sebe makať, dopracujem sa tam, kam chcem. A s tým súvisí ďalšia moja úloha - nájsť stratené sebavedomie a vytrvalosť. Žiadne ulievanie, seba neoklamem.

Deň za dňom sa odpútavam od minulosti. Spomienky, či pekné alebo nie, vo mne ostanú. Ale teraz s nimi už nebojujem. Nosím ich so sebou. Sú mojou neoddeliteľnou súčasťou. Oči mám však otvorené a kráčam vpred. Možno trochu neisto, občas zbrklo, ale hlavné je, že som sa pohla. Pohla z miesta, nielen na mieste.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tento článok môže pôsobiť chaoticky, bez hierarchie. Taký je môj život v poslednej dobe. Hľadám pokoj v duši. Na plný úväzok.

Michaela Brunovská

Michaela Brunovská

Bloger 
  • Počet článkov:  117
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pozorujem. Počúvam. Píšem. Celým srdcom i dušou. Na plný úväzok. ____________________________________Informácia je bezodná studňa, do ktorej môže každý priliať alebo sa iba napiť. Je voľne prístupná. To je fascinujúce.Ak sa prostredníctvom novinára stáva informácia impulzom pre vyriešenie problému, mení apatiu na reakciu. To je satisfakcia. Panta rhei Zoznam autorových rubrík:  Čo som zažilaPocity nad cityFotografieMixér - úvahy a inéSeriály článkovPoéziaO Blogu

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu