reklama

Pour féliciter 2011

Všade prská šampanské, svetlice rozkvitajú nad hlavou, nestíham to  vnímať. 10, 9, 8, 7, zlato kde si? 6, 5, 4, hľadáme sa v dave.. 3, 2, 1, naraz sme v objatí. Vivat Nový rok, vivat láska !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Chopok - Juh P.F. 2011
Chopok - Juh P.F. 2011 (zdroj: Maťko:))

Môj prvý triezvy Silvester, ak nerátam detské časy. Svoj alko-limit som si totiž vyčerpala 30-eho. Najlepšie sa poučíme na vlastných chybách, všakže? A tak som posledný deň v roku nevypila ani kvapku, dokonca som si ani neštrngla šampusom. No a čo? Kto povedal, že sa to musí? :)

Otvorím oči, na mobile svieti 8:50. Mňa nebolí hlava, uvedomím si. Perfektný pocit. Otočím sa:

"Ideš so mnou?" prehovorím na toho rozospatého človiečika vedľa mňa. Pozrie na mňa čínskymi očkami a prikývne. Niekto možno nemá tak ľahké vstávanie, pomyslím si trošku škodoradostne. Na druhej strane veľmi oceňujem ochotu. Kým ostatní spolubývajúci tvrdo vyspávajú, už máme na sebe bundu, čiapku, rukavice, šál a topánky. Obliekam si aj otepľovačky, aby som sa poriadne mohla vyváľať v snehu a urobiť anjela.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pred chatou sa predostrie pred nami niečo neopísateľné: Chopok v celej svojej kráse. Inverzia. Neviem sa toho pohľadu nabažiť. Mám chuť skákať si po oblakoch ako v bavlnke. Aby toho nebolo málo, slnko svieti a hreje na plné otáčky. Možno sa aj opálim. Trošku sa poprechádzame, ale bez Nikonu ani na krok. Fotím ako divá, asi by som mala spomaliť a viac vychutnávať.

Začína niečo nové, pred sebou mám celý rok. Každý rok začínam s "čistým záznamom".

1.1. 2011, máte 1 novú osobu po vašom boku, prajete si vykonať ďalšiu transakciu?

Nie, ďakujem, viac mi netreba !

Som šťastná! A šťastne zamilovaná. Tak nech to vie aj celý svet, pretože lepšieho pocitu niet.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

:)

Michaela Brunovská

Michaela Brunovská

Bloger 
  • Počet článkov:  117
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pozorujem. Počúvam. Píšem. Celým srdcom i dušou. Na plný úväzok. ____________________________________Informácia je bezodná studňa, do ktorej môže každý priliať alebo sa iba napiť. Je voľne prístupná. To je fascinujúce.Ak sa prostredníctvom novinára stáva informácia impulzom pre vyriešenie problému, mení apatiu na reakciu. To je satisfakcia. Panta rhei Zoznam autorových rubrík:  Čo som zažilaPocity nad cityFotografieMixér - úvahy a inéSeriály článkovPoéziaO Blogu

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu